خُرده‌روایـت‌ها

زندگـی، به روایتِ من!

خُرده‌روایـت‌ها

زندگـی، به روایتِ من!

.

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۲:۵۲ ب.ظ

 

در نمایشگاه کتاب امسال، دو مسافر داشتم که هر دو خوشحال و خندان، طبیعتا با دستی پر از کتاب، برگشتند. کتاب‌هایی متفاوت، حاصلِ دو جور سلیقه‌ و انتخاب متفاوت. اما جالب است که هر دوی این آدم‌ها، در سبد خریدشان، یک کتاب مشترک داشتند؛

کتاب: " بگــــــو آآآ "

از انتشارات موسسه‌ی همشهری و مجموعه‌ای خواندنی از مطالبِ یک‌ساله‌ی بخش پر طرفدارِ "روایت یک شغل" در مجله‌ی دوست‌داشتنیِ همشهری-داستان. در قطع رُقعی، با جلدی رنگی‌رنگی و جذاب و دو جور سِلِفونِ مات و براق! 

همان شبِ اولی که کتاب به دستم رسید، یکی-دو ساعته تمامش کردم و روزهای بعد، بعضی بخش‌هایش را برای دوستِ شماره یک، بلند بلند خواندم و با هم ذوق کردیم و فکر کردیم و لب گزیدیم و آه کشیدیم و خندیدیم!

کتاب، حاصل تجربیات و خاطرات آدم‌های مختلف، در موقعیت‌های شغلیِ متفاوت است که با قلمی روان و لحنی دلنشین، با من و شما به اشتراک گذاشته شده.

انگار فرصتی است تا دقایقی کتاب‌فروش باشیم، خیاط باشیم، معلم نقاشی و انشا شویم، هتل‌داری کنیم و با رزیدنت کودکان، خستگی و بی‌خوابی را تجربه کنیم و در گرفتاری‌های یک چاپچی و احساسات یک کافی‌من، شریک شویم...

مطالعه‌ی این کتاب، دریچه‌ای است به دنیایی از تجربه که سخت به دست آمده.

در این‌باره بخوانید.

 

یادداشتی بر کتاب

  • آذر

نظرات (۲)

سلام
اره خودمم قبول دارم
اگه چندتا پست اینورتر واونورتر بخونی دستت میاد
بگوآاا؟ فک کنم به درد منم بخوره که هی دارم از این شاخه به اون شاخه میشم و میترسم آخرشم...
میخوانیمممم انشاا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی